fizikalna terapija
Naslovnica Fizikalna terapija Vježbe za jutarnje razgibavanje - prikaz 10 vježbi

Vježbe za jutarnje razgibavanje – prikaz 10 vježbi

Vježbe za razgibavanje iznimno su bitne za održavanje mobilnosti i fleksibilnosti lokomotornog sustava. Fleksibilnost, mobilnost i snaga mišića potrebna nam je da bi svakodnevne aktivnosti i izazove mogli odraditi bez posljedica.

Svakodnevne obaveze i dugotrajno sjedenje negativno utječu na našu posturu. Dolazi do skraćenja i pojačane napetosti određenih mišićnih skupina, a samim time i do “dizbalansa” u mišićnoj jakosti. Dugoročno, sve to vodi prema razvijanju određenih patoloških stanja i nastanka lokomotornih bolesti, a najčešće je prva na udaru kralježnica.

Svakodnevna medicinska gimnastika i vježbe razgibavanja pomažu nam očuvati dobro stanje našeg lokomotornog sustava i dugoročno pevenirati nastanak problema.

Pripremili smo za vas 10 vježbi za razgibavanje koje možete raditi svako jutro. Potrebno je odvojiti samo 20 minuta vremena i malo dobre volje. Rezultati će doći brzo i osjećati ćete se bolje!

Vježbe za razgibavanje izvodite polako, pazite na posturu i ukoliko niste sigurni koje su vježbe prilagođene vama, savjetujte se sa fizioterapeutom!

Vježbe za razgibavanje 1

Vježbe za razgibavanje

Iz stojećega položaja prikazanog na lijevoj slici, savinite i podignite koljeno kako je prikazano na desnoj slici. Pazite da stopalo bude podignuto na način da prste gurate prema gore. Kada koljeno podignete u krajnji položaj, zadržite ga 8-10 sekundi. Vježbu ponovite 10 puta sa svakom nogom.

Vježbe za razgibavanje 2

Vježbe za razgibavanje - iskorak

Iz stojećega položaja prikazanog na lijevoj slici, napravite iskorak prema naprijed sa jednom nogom kako je prikazano na desnoj slici. Kada postignete krajnji položaj prikazan na desnoj slici, zadržite ga 8-10 sekundi. Vježbu ponovite 10 puta sa svakom nogom.

Vježbe za razgibavanje 3

Vježbe za razgibavanje - Polučučanj

Iz stojećega položaja prikazanog na lijevoj slici, spustite se u polu čučanj kako je prikazano na desnoj slici. Nije potrebno spustiti se duboko u čučanj već je polu čučanj dovoljan! Pazite na položaj ruku! Kada postignete krajnji položaj prikazan na desnoj slici, zadržite ga 8-10 sekundi. Vježbu ponovite 10 puta.

Vježbe za razgibavanje 4

Iz ležećeg položaja prikazanog na lijevoj slici, podignite zdjelicu i oslonite se na stopala kako je prikazano na desnoj slici. Pazite na položaj ruku! Kada postignete krajnji položaj prikazan na desnoj slici, zadržite ga 10 sekundi. Vježbu ponovite 10 puta.

Vježbe za razgibavanje 5

Vježbe za razgibavanje kosi trbušni

Iz ležećeg položaja prikazanog na lijevoj slici, postavite ruke iza glave te uz savijanje i blagu rotaciju trupa, probajte dotaknuti laktom koljeno suprotne noge kako je prikazano na desnoj slici. Vježbu izvodite polako i ponovite ju 10 puta.

Vježbe za razgibavanje 6

Vježbe za razgibavanje ležeći prgibanje nogu

Iz ležećeg položaja prikazanog na lijevoj slici, povucite koljena prema sebi i postavite noge kako je prikazano na desnoj slici. Vježbu izvodite polako i ponovite ju 10 puta.

Vježbe za razgibavanje 7

Vježbe za razgibavanje - pregibanje

Iz ležećeg položaja prikazanog na lijevoj slici, podignite trup i noge prema gore kako je prikazano na desnoj slici. Pazite na položaj ruku i da koljena budu potpuno ekstendirana! Krajnji položaj zadržite 10 sekundi. Vježbu izvodite polako i ponovite ju 10 puta.

Vježbe za razgibavanje 8

Vježbe za razgibavanje primicanje koljena sklek

Iz “četveronožnog” položaja prikazanog na lijevoj slici, primaknite koljeno prema trupu kako je prikazano na desnoj slici. Pazite ne podižete zdjelicu! Vježbu izvodite polako i ponovite ju 10 puta.

Vježbe za razgibavanje 9

Vježbe za razgibavanje suprotna ruka i noga“

Iz “četveronožnog” položaja prikazanog na lijevoj slici, podignite ruku i suprotnu nogu kako je prikazano na desnoj slici. Pazite da ne podižete i ne rotirate zdjelicu i da zadržite ravan stav! Vježbu izvodite polako i ponovite ju 10 puta.

Vježbe za razgibavanje 10

Vježbe za razgibavanje četveronožni retrofleksija

Iz “četveronožnog” položaja prikazanog na lijevoj slici, podignite nogu kako je prikazano na desnoj slici. Pazite da ne rotirate zdjelicu i da zadržite ravan stav! Vježbu izvodite polako i ponovite ju 10 puta.

5,752FansLike
32FollowersFollow
2FollowersFollow

Popularno

Vježbe na pilates lopti – Prikaz 12 vježbi

0
Vježbe na pilates lopti Vježbe na pilates lopti sve se više koriste u svakodnevnom treningu i rehabilitaciji. Pilates...
Fizikalna terapija Filipović i Bosnar